چی شداون خاطره هامون.............

فریاد درتنهایی

من اینجامینویسم..برای خودم...برای خودت....
چی شداون خاطره هامون.............

 

 

عزيزم دلت بهونه ميگيره

 

من ميگم خاطره هامون چي ميشه

تو ميگي اونم يه روزي ميميره

اگه از غم نميگم نه اين كه نيست

عزيزم دل من اهل شكوه نيست

برو بعده من با گونه خيس

از عشق من اينجوري بنويس . . .

من ميگم عشقمون حيفه بميره

 

 

هرگاه در میان ستارگان آسمان

تک ستاره ای خاموش دیدی

هرگاه دفتر محبت را ورق زدی

هرگاه خش خش برگ ها را احساس کردی

برای یکبار

در گوشه ای از ذهن خود

نه به زبان بلکه از ته قلب بگو

یادت بخیر



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبه 4 آبان 1391برچسب:,ساعت21:2توسط realy was lover ali |



باحال دانلود